Lesbian~

Terpanggil untuk bertanya kepada warga-warga lesbian, adakah susah jadi wanita muslimah??

Tahukah anda yang telah terjebak dalam arus LESBIAN.. akan azab yang pernah diberikan kepada kaum terdahulu? Kaum tsamud,lut dan a ' d????

Ya ALLAH, kau ampuni dosa hamba-hamba Mu yang terleka dengan alunan dunia..INI ADA SEDIKIT OLE-OLE DARIKU SEBAGAI SAHABATMU.. harap kamu sudi membacanya.. masih ada jalan taubat untuk kembali. INGATLAH, PERUBAHAN KEPADA KEBAIKAN TAK BOLEH DILAKUKAN SECARA MENDADAK. STEP BY STEP. OKEY ???


Ramai orang cakap susah jadi wanita Islam, lihat saja peraturan di bawah:

1) Wanita auratnya lebih susah dijaga berbanding lelaki.
2) Wanita perlu meminta izin suaminya apabila hendak keluar tetapi lelaki tak perlu buat begitu.
3) Wanita saksinya kurang berbanding lelaki.
4) Wanita menerima wasiat kurang dari lelaki.
5) Wanita perlu menanggung kesusahan mengandung dan melahirkan anak.
6) Wanita wajib taat pada suami tetapi lelaki tak perlu taat kepada isteri.
7) Talak terletak ditangan suami dan bukannya isteri.
8) Wanita kurang ibadahnya kerana masalah haid dan nifas yang tidak ada pada lelaki.

TAPI!!!

Pernahkah kita lihat sebaliknya?
Benda yang mahal harganya akan dijaga dan dibelai serta disimpan ditempat yang terbaik. Sudah pasti intan permata tidak akan dibiarkan bersepah. Itulah bandingannya dengan seorang wanita.

-Wanita perlu taat pada suaminya, tetapi lelaki wajib taat kepada ibunya 3 kali lebih utama dari bapanya. Bukankan ibunya seorang WANITA?

-Wanita menerima pusaka kurang dari lelaki tetapi harta itu menjadi milik peribadinya dan tidak perlu diserahkan kepada suaminya. Manakala suami perlu menggunakannya untuk isteri dan anak-anaknya.

-Wanita perlu bersusah payah mengandung dan melahirkan anak, tetapi setiap saat dia didoakan oleh segala makhluk, malaikat dan seluruh kejadian Allah swt di muka bumi ini, dan matinya kerana melahirkan anak adalah syahid.

-Seorang lelaki perlu berjihad fisabilillah, tetapi wanita jika taat suaminya serta menunaikan tanggungjawabnya akan menerima pahala seperti orang yang pergi berperang tanpa perlu mengangkat senjata.

SO, JANGANLAH JADI LESBIAN JIKA KAMU BOLEH MENJADI MUSLIMAH. KASIHANILAH IBU BAPA YANG BEGITU GEMBIRA HATINYA APABILA MENDAPAT SEORANG ANAK PEREMPUAN..IAITU KAMU...KAMU SEORANG MUSLIMAH NOT A LESBIAN... INGAT!!!!SAAT KAMU MATI NANTI, KAIN KAFAN KAMU 7 HELAI KESEMUANYA KERANA KAMU SEORANG PEREMPUAN!!! !!!!INGAT TU.

0 comments:

Post a Comment